tirsdag den 31. maj 2011

Loppefund fra en tirsdag aften

Jeg er lige kommet hjem efter det ugentlige tirsdag-loppemarked...
Lidt kom med hjem - mest tøj og dynebetræk, men også lidt andet fandt mig:

Lysestager i træ der skal have en omgang med den turkise maling


Retro bakke med skønt mønster. Lige til at blive glad af =)

Skøn bambi som har fået plads ved siden af en gammel kagedåse fra min far. Kagedåsen er helt speciel for mig, og jeg elsker dens form og især farven.


Der kom desuden disse dynebetræk med hjem, som er kommet ind på "stof" siden:





6 kommentarer:

  1. Skønne fund. Vil du bytte et stk af det grønne med kløverne med mig?

    Kh Laura

    SvarSlet
  2. Hej!
    Du havde desværre ikke lige noget stof jeg er interesseret i, men vil meget gerne bytte med et hotdog-kit, hvis duer interesseret i det?
    Måske jeg har mere stof du ønsker?
    Under fanen "stof til salg og bytte" har jeg 30 forskellige...
    Sanni

    SvarSlet
  3. Hej Sanni

    Det er iorden. Jeg syntes godt om 13,16,17 og 20 - ikke at jeg forventer dem alle. Men send mig det du syntes er passende.

    Min mail er lindersverden@hotmail.com
    kh Laura

    SvarSlet
  4. Kan du undvære lidt af det med kløverne i en byttehandel med mig? Jeg har ikke fået lagt mit stof ind på bloggen endnu (udover nogen stofpakker), og vi står overfor en flytning torsdag, men måske du kan reservere det til mig!? Så sender jeg dig nogen billeder snarest!?

    SvarSlet
  5. Hej Sanni

    Velkommen til!

    Vil du bytte eller sælge noget stof af nr. 17? Måske du vil skrive en mail til mig? akjoensson@hotmail.com

    KH
    Anna

    SvarSlet
  6. Hej Anna!
    Jeg sender dig lige en mail =)
    Sanni

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...