mandag den 24. oktober 2011

Musik Uglen

For lidt tid siden fandt jeg en gammel "derkommermusikudafnårmanhiverisnoren"-figur - den var ikke i god stand, så jeg hev musikken ud af den, og gemte det...
Igår gik jeg så igang med at lave en ny, og det blev til en Musik Ugle - inspirationen har jeg vist fra en anden Blogger... Hvem var det nu det var - kan jeg ikke huske, desværre... Sig gerne til hvis det er dig!




Jeg er sådan set godt tilfreds, og den har fået det ønskede udtryk... Men novra, sådan nogle billeder kan da lige fremhæve de små skønhedsfejl...

2 kommentarer:

  1. Super god ide og hvor er den fin!!!!
    KH Charlotte

    SvarSlet
  2. rigtig flot ugle, kan næsten høre den spille....og det med skønhedsfejlene... et kinesisk pottemageri laver med vilje små fejl i deres potter, så folk kan se, det er håndlavet og ikke maskinfremstillet...:o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...