søndag den 19. februar 2012

Hurtigt søndags projekt + gives væk

Har brugt søndagen på et lille hurtigt projekt - ja, det tog ikke meget mere end 1 time fra start til slut! Tænker, at de er gode til småting inde på kreaværelset eller også kommer de ned i gemmerne til det helt rigtige formål dukker op...


Ferien har jeg brugt til at rydde op! Vi har kørt to bilfulde afsted til genbrug (og vi har vel og mærke en stationcar!), jeg har sat til salg på Trendsales og jeg har givet væk til venner og familie... Idag stod den på det sidste oprydning, og i den forbindelse dukkede nogle gamle opskrifter op, som jeg arvede i sommers... Jeg har ikke selv noget at bruge dem til, så hvis du sidder og tænker, at den vil du da gerne have, så lad mig det vide - så får du dem for at betale portoen (som er... hmm.. nok 25 kr!)


Nu vil jeg overveje hvad jeg vil sy nu, og ellers vente på, at kæresten får fri så vi kan komme ud og handle (håber jeg kan lokke ham med til at bage fastelavns boller... mmm...)

5 kommentarer:

  1. Hej

    Jeg vil gerne overtage disse mønster, hvis det stadigvæk er mulig.
    Mvh
    Hellemalene@live.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine! Har du selv lavet mønstret, eller fandt du en vejledning et sted? Jeg skal nok vende tilbage vedrørende Erik Kold bøtterne snart :-) Jeg syntes du har en fantastisk fin blog, og har givet en award videre til dig. Du kan læse mere om det her:
    http://retrorejen.blogspot.com/2012/02/ich-liebe.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Synes også selv, at de blev ganske vellykkede! Jeg har sådan set bare syet løs uden opskrift eller vejledning.. Men mor ikke der er en vejledning et sted, tvivler på, at jeg har opfundet den dybe tallerken ;)
      Tak for awarden og de pæne ord, jeg ser lige på det når jeg har tid :)

      Slet
    2. Den er ihvertfald rigtig skøn, men jeg tror ikke selv jeg kan lave en uden vejledning...Jeg må igang med at lede :-)

      Slet
  3. Hej Sanni,

    Jeg har modtaget en blogaward og sender en videre til dig.

    Jeg kigger selv med herinde og håber, at flere finder vej herind, så de kan blive inspireret :)

    Læs evt mere om blogawards her:
    http://20timer.blogspot.com/2012/02/jeg-har-modtaget-en-blogaward.html

    Vh, Karina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...