fredag den 5. oktober 2012

Dynebetræk til bytte

SÅ har jeg været på genbrugstur igen-igen, og denne gang faldt der også lidt i kurven. Fandt blandt andet tre sengesæt i virkelig fin stand, og dem kunne jeg ikke lade ligge! Jeg bruger ikke selv retrostof i så høj grad mere, så måske der er en (eller tre) af jer, der kunne bruge et betræk? Måske til at lave et vattæppe, som er så populært i blogland lige nu? Eller bare nogle små projekter?
 
Igen vil jeg faktisk helst bytte med dynebetrækkene - gerne til pigetøj str. 56-68, noget hjemmesyet eller hjemmestrikket/hæklet ting, eller hvad der lige er dit speciale? Jeg er meget åben for forslag, så skriv gerne, så kan jeg tage en tur rundt på din blog, og så se om der er noget der lige falder i min smag...
Til det første har jeg også pudebetræk...
 
 







11 kommentarer:

  1. Det øverste er ret fantastisk... Jeg ville da gerne bytte med noget om muligt?
    Du kan evt se under hæklet og legetøj på min blog hvad jeg muligvis har at byde ind med... Har du noget du går og drømmer om at få lavet, kunne jeg også være åben over for det.

    Og så har jeg da også noget pigetøj min datter er vokset ud af som kan ses på trendsales...
    Skal det ikke nødvendigvis være dyrt mærkevarertøj så har jeg en hel masse som er for godt til at smide ud, men som jeg ikke helt ved hvad jeg ellers skal gøre med :0)

    SvarSlet
  2. Det er nemlig rigtig fint!
    Jeg har luret lidt rundt på din blog, og på din Trendsales side, og jeg faldt over den lilla Ej Sikke Lej body med lange ærmer i str 68 og Phister og Philina blusen str 56. Måske du så vil smide noget af det du har i mindre dyre mærker oveni? Helst ikke for meget basistøj, det har jeg, men hvis du har noget, der er lidt mere specielt?
    Faldt selvfølgelig også over den fantastiske bamse du laver, men det er vist et meget stort arbejde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg få dig til at skrive på de to annoncer så jeg er helt sikker på hvilke du mener :0)
      Jeg har faktisk ikke særlig meget basistøj :0) Er du mest til kjoler, heldragter, bukser???

      Det er det - der ville nok skulle et par dynebetræk eller mere til sådan en ;0)
      Og jeg har ikke tid til at lave en på den her side af jul, desværre...

      Slet
    2. Ok, jamen jeg er interesseret i både bukser, kjoler og heldragter, bare ikke body, strømpebukser og ensfarvet tøj :)

      Jeg kan godt lige skrive på annoncerne :) hvor meget tænker du, at du vil ligge oveni?

      Slet
    3. Jeg har masser af kjoler :0)

      Jeg tænker en 4 stykker tøj ekstra - passer det dig?

      Slet
    4. Ja, hvis det er 4 fine stykker tøj, så er det ok :)
      Har du mulighed for at sende billeder af det, så jeg er sikker på, at det falder i min smag? Vi kan også skrives ved over mail, det er lidt nemmere... Sanni.kalhoj@gmail.com

      Slet
    5. Jeg har mailet dig nogle billeder af lidt forskelligt...

      Jeg har mere end det, men jeg valgte lige lidt ud

      Slet
  3. Karen Elisabeth, du har god smag :-D Sanni, hvis jeg har noget du kan bruge vil jeg også gerne bytte :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. jamen tak søde :0) Det har du også, ingen tvivl om det!

      Slet
  4. Der var desværre ikke li går noget på din blog der fangede... Du laver rigtig fine kjoler, men der går jo lidt tid, inden de vil gøre sig godt på min pige i maven :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...