fredag den 15. juli 2011

Genbrugs rundfart

Efter job igår og idag tog jeg lige forbi nogle genbrugsbutikker... Udbyttet igår var sparsomt, men idag kom nogle fine sager med hjem!

Desværre kan jeg ikke helt gengive denne fine vases mønster - den har masser af pigge, og en skøn figur... Jeg måtte slippe 15 kr for denne

En gratis grøn bøjle, en lilla rulle kantbånd til 5 kr, en kæde der skal blive til armbånd til 5 kr, og sidst en bog også til 5 kr.

2 Ingelise blade til 5 kr

lidt hjemmestrik; 3 djævlehuer, et par futter og en vest til i alt 15 kr.

Grønt dynebetræk med fine gule og hvide blomster

hvidt betræk med flotte lilla hjerter

Og sidst købet der gav mig hjertebanken: Fint betræk i skønne farver

Så for under en hundrekroneseddel er jeg godt beriget =)

3 kommentarer:

  1. Hejsa, jeg har givet dig en blogaward, og har i den forbindelse skrevet et par linier om din blog. Klik forbi og se om du vil modtage den.

    SvarSlet
  2. Heldige asen. Jeg har også været forbi et par gennere de sidse dage, men har ikke været helt så heldig..:-)

    SvarSlet
  3. Så fandt jeg lige dig og du er jo tilmed lokal :) fine ting du har fundet, helt vild med dit dynebetræk. Jeg glæder mig til at følge med fremover

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...