søndag den 7. august 2011

Lopperierne

Hermed de lovede billeder af mine loppefund... Jeg har været på rundtur, og jeg fandt da lidt sager:


To bøger fra Alt om Håndarbejde (den lille har jeg i forvejen, så sig til, hvis du vil bytte!)

Fin dåse med skønt mønster

Fin gratis bøjle

Børnepudebetræk med bamser - bytter gerne =)

Babytæppe...

...med fin bambi på!

Og så var jeg lige et smut i Stof og Stil og købe lidt ind :)

I Hadsund Syd ligger en kæmpe genbrugs - den er rigtig god fordi den netop er så stor, men de er også lidt halv dyre derinde nogen gange... Men stor det er den altså - faktisk så stor, at jeg brugte 45 min. derinde mens kæresten sad ude i bilen og ventede... Han var ikke just glad da jeg kom ud igen ;)

(Er der forresten nogen der ved hvordan jeg kan vende billederne om? De øverste vender jo helt forkert...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...