onsdag den 31. august 2011

Sikke tiden flyver

Jeg er begyndt i pratik igen i min uddannelse til sygeplejerske, og huhej hvor er det hårdt! Jeg føler ikke jeg laver andet end arbejde - praktik og sove... Og sove gør jeg ikke ret meget! Så jeg bruger rigtig, rigtig meget tid på studierne, og det vil jeg nok gøre noget tid fremover.. Det betyder jo også, at det er begrænset hvor meget jeg får lavet, men alligevel føler jeg, at jeg har gang i 1000 ting på samme tid :) Ihha, kender I ikke det, hvor man bare føler at man ikke får lavet noget, men alligevel laver en million ting... Derfor må I bære over mig mht. manglende indlæg  - håber vi snart blogges ved igen (og gerne om noget lidt mere spændende...)





Intet indlæg uden billeder - her er min smukke orkide, som bare blomstrer og blomstrer...

1 kommentar:

  1. Hej Sanni

    Syntes liiiiiige du skal se forbi min blog. Der er en lille opmuntring ovenpå din praktik ;O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...