lørdag den 5. november 2011

Dyt dyt - ska' vi byt'?

Xo Ein Ding har lavet et indlæg med et fantastisk koncept! Vi er så mange i blogland der har fantastiske færdigheder, så hvorfor ikke udnytte, at vi alle er gode til lidt forskelligt?


Jeg ønsker mig ikke som sådan noget specifikt i bytte, men børnetøj, børnesager, hæklede ting, syede ting, smykker, ja - jeg er nem at friste! Måske du har noget specifikt i tankerne, som jeg kunne være interesseret i?

Jeg ELSKER at bytte! Synes det er et fantastisk koncept...
Ud over stoffet som ligger under fanen "Stof til salg" har jeg også retro vattæpper, og jeg vil også gerne bytte med et tørklæde? Eller noget andet hæklet?

7 kommentarer:

  1. Hov, jeg har da også lidt Erik Kold bøtter i forskellige former og farver, og nogle retro hjerte-æggebægre i brun!

    SvarSlet
  2. Fedt, at du også synes, at det var en god ide. Jeg har jo fået en masse tilbud fra blogland allerede, og slet ikke haft tid til at kigge nærmere på dem.

    Jeg håber, du får fat i en masse gode sager :)

    Kh Line

    SvarSlet
  3. Hejsa.. tjek min blog.. du har vundet min give away..

    SvarSlet
  4. Ps. er vild med dine tørklæder, så hvis du står og mangler et eller andet jeg har...

    SvarSlet
  5. Ej, hvor sjovt. Er det dig der laver de tørklæder? Så har jeg købt et af dig på ts for ikke så længe siden:)

    SvarSlet
  6. Jeps, det er mig :) Det er sjovt som verden er lille nogen gange...

    SvarSlet
  7. Skønherligt tørklæde! Har du virkelig selv lavet det? Jeg kunne da sikkert godt fristes til at lave en bytter med dig :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...